Hemåt skall jag gå

Med té i hand, musik i öronen och lera på skorna.. fast jag ska ju inte gå hem bokstavligt talat, utan det blir ju bussen. Såklart! :)

Alltså påtal om buss, mitt morgondrama! Efter ihopsläppet med Tatzy och alla andra ston (som gick jättebra) skulle jag åka vidare till jobbet, inga konstigheter visst?
Fast det vart ju inte som tänkt när bussen är 30min sen! Paniken då, eftersom det betydde att jag skulle missa bussen som skulle ta mig till jobbet.. Aah ringer Felix men han kan ju såklart inte rädda mig, smsade chefen som sa att det var lugnt, kunde komma senare.. Ändå panik (avskyr kaos).

Men idag hade jag tur i oturen!! Buss nr1 som skulle ta mig till buss nr2 var samma, så jag missade aldrig jobb-bussen! Förstår ni lättnaden?

Åh, det är inte lätt att vara körkortslös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback