Inkommande inlägg

Eftersom jag inte sitter med näsan i datorn så ofta så är inte mina "bra" inlägg så snabba, tyvärr! Men dom ligger där i utkast, och som anteckningar i mobilen. Och dom kommer, lovar! Men jag kan inte ösa genomtänkta inlägg varje dag, hur mycket jag än skulle vilja!
Det kommer inlägg som "mitt fotoår" och "året i hästväg" iaf, jobbar på't ;)

Jag hoppas mitt liv är hyvens intressant nog att följa som det är, ogenomtänkt :) eller att jag framstår som konstig nog för att vara underhållande! Heh.

Om någon är nyfiken över min promenad (från jobbet till hem) tidigare idag så kan jag tala om att det tog 1h och 40min. Inte illa pinkat!
Just nu är jag påväg till jobb2, dit behöver jag bara gå 10+20min (åker lite tåg mellan promenaderna)... Finner det konstigt att jag är i sån kass form med tanke på ovanstående!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback