Mitt ego är lite småsugen

Något jag velat ha länge är en trådlös fjärrkontroll till kameran.. just för att det ibland faktiskt är väldigt roligt att ta självporträtt och sånt. Men samtidigt så hatar jag det, just nu iaf. Nu, om jag ska ta bild på mig själv, så ser det ut såhär -> Ställa upp kamera; ställ något där jag ska stå och lås fokusen på den; sätt på självutlösaren; spring; poséa snyggt; spring fram till kameran igen; upprepa. Och hur kul blir det i längden? Inte mycket.
 
Har hittat den här nedan, för 700kr på japanphoto, och det är ändå rätt billigt.. med tanke på att en annan jag hittade kostade 2300kr! Är SJUKT sugen på att köpa den, och jag tror (!) att jag har råd med den. Men känner mig lite impulsiv.
 
Är det någon som har den här och som vet ifall den är bra eller inte?
Hähnel Combi TF Fjärrkontroll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback