Petig, kräsen och ensidig.

Jag är en såndär person som är väldigt petig med maten, inte mycket som verkligen är gott! Så när jag ska äta ute/ beställa mat så är det ALLTID samma sak. Thai? Då beställer jag phad thai. Donke? Alltid McFeast. Osv.. 

Innan i höstas hade jag aldrig köpt indisk.. Förstår ni paniken då när jag inte ved vad jag skulle tycka om? Fick verkligen tänka, och är jag osäker brukar jag välja vegetariskt.. Så då delar jag upp ingridienserna var för sig. Ost? Ja det gillar jag! Gräddig tomatsås? Gott! Jordnötssås? Mums! Det måste ju vara en bra kombo?

Kan tala om att det var det! Och nu kommer jag bara äta den maträtträtteb när jag äter indiskt i fortsättningen. Kan ni gissa vad det blir för middag för min del ikväll!? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback