Värdelös sömntuta

Att vakna när klockan är kvart i ett är inget jag är stolt över.. men å andra sidan känner jag mig inte särskillt kry heller. Typ sådär helt slut i kropp och huvud, lite varm och ovillig att röra på mig alls. Men om jag skulle ska ta tummen ur röven, vakna till, äta frukost och traska hem till mig .. så vore det ju bra! Kanske skulle bli piggare i kroppen på köpet? 
Haha känns typ lie skumt också att jag ligger kvar hemma hos Felix medans han är på jobbet och huset är helt tomt. Aah, äsch. Jag har ju nästan bott här ett år på deltid nu.
 
Påriktigt, skäms lite över att jag sovit så länge.. drömt massor också, kanske därför jag inte vaknat? Och okej, kanske inget man skriver ut ifall man skäms lite. Men fuck that! Ibland får man veta mer än man behöver - livet liksom. Och ett heltflummigt inlägg skulle jag tycka, men nu vet alla att jag lever ändå, nästan i alla fall!
Tur att Doby också är lite morgontrött av sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback