Bakom mina solglasögon

Det här med sommar har ju sina för och nackdelar.. utan tvekan! Ska vi dra några?

+ man får ha coola brillz på sig typ jämnt, smink behövs knappt och ens påsiga trötta ögon syns inte!

- man måste gå i shorts o sånt där, inget problem med det... Förutom att jag inte är en skinny bitch och mina lår går ihop, vilket ger smärtsamma skavsår när man går.

+ man får äntligen chansen att bli lite brun och fräsch

- man dör av värmen!


Jag är typ konstant trött på sommaren, livet är inte lätt. Det är värmen, jag är nog mest en vår/höst person kroppsligt... men jag älskar sommaren samtidigt! Haha. 
Aja, hemåt ska jag nu, vakna till liv lite (någon som vill skänka energi?) och sen vidare för att luncha med bestisfestis. Jättelängesen sist, så ska bli mysigt! :) även om jag gillar min orginalplan för dagen väldigt mycket: powernapa på soffan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback