Det här är INTE min måndag.

Dagens första problem: Har fel slags kläder hemma hos Felix, dvs inte ultimata för denna sommarvärme. Hej värmeslag!
 
Dagens andra problem: Mina nycklar ligger i min stallväst, som är försvunnen. Jag kom alltså inte in i huset och var nära på att börja gråta.. tills min pappa uppmundrade mig till att "bryta mig in".. inte alla dagar man får göra det. Nycklarna är dock fortfarande borta, så ja, lär väl få göra det igen.
 
Dagens tredje problem: Ridbyxor är INTE utformade för att ha på sommaren. Hej ännu mer värmeslag!
 
Dagens fjärde problem: Min träningsvärk som uppstått på något märkligt vis dödar mig, jag kan knappt gå. Det gör ont. 
 
Dagens femte, och största, problem: Alla fina bilder från gårdagen som jag preciiiiis hade retuscherat klart, men inte hunnit spara, försvann när datorn bestämde sig för att dö trots 25% batteri. Ja, den fick troligtvis också värmeslag. Tjolahopp, där var det bara att börja om!
 
 
Saker jag inte klagar över: Att sommaren är här, trots min brist på sommarkldäer; Att jag fick prata i tele med bestie i typ 2h; Att det är hoppning ikväll! Woop.
Saknar tösan också! Mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback