Det var en fabulöst bra röd dag!

Igår, Sveriges nationaldag = ledig, sovmorgon, chill. Även födelsedagsfest på kvällen blev det!

Hade en riktigt bra dag, sov länge, vaknade och bestämde mig för att börja kolla på PLL, det är skönt att ha en serie att slarvfölja när man inte har något bättre för sig! Satt samtidigt och jobbade lite, samt ritade, har fastnat för en teknik, som går ut på att skugga med sträck. Fler sträck = mörkare o så.. Sådär som jag gjorde min Elefant :)
Verkligen skön förmiddag!

På kvällen fyllde en person 18år, då är det kalas ska ni veta! Jag drog på mig en ny partyblåsa, kände mig snygg och självförtroendet högt, sådär bra ländes det!!!
Och en bra kväll blev det! Tyvärr ville inte bloggappen sammarbeta, så det här inläggen var menat till igår, men no får det nu :) och lite pics från igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback