Fin dag med en fin person

Igår var en sån mysig dag, verkligen! Först familjedag på ridskolan med loppis och hundhoppning (jag och Doby kom trea, trots att jag snubblade pga överentusiastisk vovve), trevligt liksom, även om jag gärna hade stannat i sängen någon timme extra där på morgonen :) Senare åkte jag in till stan med snyggingen jag har äran att kalla min pojkvän!
 
Var verkligen jättemysigt, åt glass, gick runt lite i kungsträdgården där det var resturangernas dag, promenerade runt och sen gick på spontanbio. Såg Malifecent, typ törnrosa och den var ganska bra ändå, o mysig.. ingen jag kanske kännder sådär wow över, men helt klart en godkänd film för kvällen! :) 
 
(btw, jag vet att det förstör vissa bilder att sätta ihop dom såhär.. men orkar inte med ett milslångt inlägg pga massa stående bilder. Så ah, därför!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback