Fredagen den 13e

Det förklarar en del, datumet, om varför min dag varit som den varit. Tex att jag blivit hästhuggen i armen och omkullputtad. Wuhuu, ska vi låtsas som att jag inte blev skiträdd och började gråta? Typ pga att jag inte såg där från marken med huvudet ner vart hästen var och inte visste vart den tog vägen. Om den tänkte springa över mig också.. Ja jag vart skiträdd. Och så gjorde det ont.

Efter det var jag bara inte på topp helt enkelt. Ni vet, feeling low o shit. Men jag åkte hem, vilade ut och tog mig igenom ytterligare 3 jobbtimmar innan fredagsmyset. Fredagsmys är uppskattat! :) Menne ah... Va bara det. Att jag hade oflyt och tycker synd om mig själv. Har ont och ett stort märke på armen. Jävla häst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback