hemmachill och magont

Jag var på SÅ dåligt humör när jag slutade jobbet. Av fysiska anledningar mest, ryggen och armarna gör ont pga box-städningen igår, och sen den jädra magen! Fan vad jag hatar min mage just nu!!! Killar har det bra dom. Plus att jag var hungrig och sugen på massa sött osv. Nej alltså inte kul, hade ingen speciell bra start på dagen heller så var bara så osugen på allt. 

Väl av hemmåt-bussen köpte jag dock mig en glass, traskade hemåt och lagade mat direkt. Det hjälpte mot humöret lite (kan vara energidrickan också....) och sen en chailatte som hjälpte mycket :) Älskar chailatte! Och latteglaset! Tyvärr har vi bara ett helt kvar ;(

Vad gillar ni mitt ihopkok då? Haha.. Det vi hade hemma: köttbullar, falukorv, potatisbullar, lök och fetaost. Älskar sånt, faktiskt, tycker det är jättegott att slänga ihop som en pyttipanna typ! Roligare än typ äta potatisbullar och köttbullar rakt upponer liksom :P

Kommentarer
Postat av: Annika

Mumsigt :D

2014-06-03 @ 13:48:57
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback