Klarvaken

Kvart över 4, såhär sent var det länge sen jag var vaken.. typ förra sommaren? Vet inte ens varför, det finns ingen sömn i mig liksom, inte en sekund trött i ögonen. Sjukt jobbigt! Vill ju bara sova...!

Har varit så hela dagen, inte kunnat varva ner. Vikt alla kläder i Felix byrålåda, organiserat och tvättat 3 maskiner. Tvingade mig själv att ligga stilla i sängen o kolla PLL i 1,5h innan jag tog en PW till Konsum för att möta upp Felix och handla... Kaos.

Men haft en mysig kväll verkligen, vi firade här hemma. För 1,5år sedan hittade vi varandra, människan som betyder så sjukt mycket för mig (o nu ligger här bredvid o snarkar.. Hehe). Så tacksam för att våra vägar korsades <3


Finns inte ord nog för att beskriva det. Älskar den här killen, bäst är han. För att han gör mig lite mer hel för varje dag, för att han får mig att le och för att han berättar för mig hur dum jag är dom dagarna jag bara hatar allt med mig själv. Älskar hur han pratar i sömnen och den där blänkande blicken när han är stolt över något. Alla hans knäppa fina underbara egenskaper, vill inte vara en dag utan dom! 

För 18 månader hittade vi varandra, du och jag. Kommer göra allt för att aldrig tappa bort dig! Älskar dig 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback