Nu kommer rastlösheten på riktigt

Senaste 2 veckorna har gått väldigt fort, och jag har knappt känt av det faktum att jag är hästlös, just för att jag har jobbat så mycket. Nu är ridskolan slut för sommaren, vilket betyder att jag inte kommer jobba dom timmarna utan bara på morgonen... Vad ska jag göra återstående timmar på dagen, efter 12, egentligen? 

Ska försöka att inte bli knäpp, men det känns konstigt. Att bara jobba på morgonen. Tror faktiskt det hade känts bättre att inte jobba alls, som en oändlig helg!

Såklart har jag saker som måste fixas.. mitt rum tex, kaos där inne. Men det är ju inte särskillt kul alls! Vill ha en pålle att åka till!!!!! JAG VILL RIDA.

Kommentarer
Postat av: Agnes Bjurek

Åh, har det likadant jag! Det är hemskt att inte ha en häst att pyssla med på dagarna!!

Svar: verkligen!!
Marie Krüger

2014-06-16 @ 10:37:17
URL: http://agnesbjurek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback