Och så var det med den dagen

Men vad är det här för väder egentligen? Kom igen, ge mig sol! Nu! I demand it.
 
Fasiken blir bara bitter av det här vädret, det fortsatta magontet hjälper inte och min rygg är inte heller snäll.. så ja, förbered er på dagens gnäll! Nää ska inte vara sån, allt har ju inte varit pest, faktiskt. Visst att jag blev dyngsur när jag var innomhus, för att hästen på jobbet vägrade stå still när jag duschade honom. Och visst att jag har haft ont.... men jag har ju faktiskt haft det trevligt med Elin och hennes kille när vi åkte med lilla tant Satja till kliniken för återbesök. Det gick fort, enkelt och jag hade väskan fullt med gott för att underhålla min onda mage :) 
 
Har ju även jobbat osv. Inte så aktivt kanske, fastnade för att rita elefanter (ni ba: eeeh??) med en speciell tektik. Var faktiskt kul och tänker typ göra en större som tavla, coolt shit! Menne ah.... sitter hemma hos Felix o väntar på honom. Lånar hans dator och svär över det här jädra tangentbordet, är ju bara van med laptop-tangenter, dvs platta. Dom här jävlarna missar jag bara, man måste lyfta fingrarna så mycket. Onödigt! 
 

eheheheh här, bjussar på en av mina pellefanter:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback