På besök i gamla stallet

Hängde på Elin till Ekeby idag, länge sen jag träffade henne.. och så har jag lite hästabstinens (jaa, jag vet, jag jobbar i stall. INTE samma sak!). Men det var trevligt, dom senaste två veckorna har gått jättefort, helt ärligt har jag inte riktigt känt av det faktum att jag är hästlös nu.. men jag har saknat fina folket från stallet, även om jag är kass på att höra av mig!
 
Det där som många frågar, hur det känns nu när Tatzy åkt..? Helt ärligt har det inte påverkat mig så mycket. Jag har vetat länge att hon skulle åka, och avsked är inget jag är bra på. Så jag har hållt mitt avstånd och inte försökt bygga upp en tight relation till henne, utan typ bara tänkt henne som en häst jag haft under utbildning. Kallt, men det funkade för mig, det var jobbigt när hon åkte.. men inte nu. Tror jag.
 
Har inte haft mycket att göra idag, ändå blev klockan så mycket, så fort? Det är konstigt det där! Imorgon kommer dagen vara fullspäckad, skönt att slippa rastlösheten.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback