Shopping och jobb

Det känns ju jättekonstigt, att inte ha en häst. Det slog mig precis, när jag tänkt "Juste, måste ju ut till stallet bra" och några sekunder senare "nää juste!" och då blev jag lite ledsen. Ganska väldigt ledsen, gillar ju att vara i stallet!!!  Påtal om det så har jag hittat drömhästen som på pappret passar in på ALLA mina önskemål och jag bara villvillvill åka och provrida, är inte ens särskillt långt.... någon som vill sponsra med 50lax?
 
Just nu underhåller jag mig själv med sånt jag inte hinner annars.. typ att shoppa. Det gjorde jag idag, went bananas typ, farligt när skatteåterbäringen rullar in! Nu har jag 3 klänningar (jag är inte en klännings-tjej.. vad hände?), hårfärg, en tunn kofta och 3par av skönaste trosorna i en påse här. HOPPSAN. haha som sagt, bananas :) Ibland får man unna sig!
 

Kan försöka visa upp imorgon, ordentliga bilder. Fiiina kläder :)
Gjorde förresten en stor version av gårdagens pellefant, för att rama in.. tror jag är väldigt nöjd!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback