Dagen går mot sitt slut

Junis första dag, min och Tatzys sista.
 
Det har varit en sån sjuk lång dag, men jag vet inte vart den tog vägen. Kom till stallet, började mocka ur boxen och tog sen in lilltjejen för att ge henne en sista prinsessbehandling. Ryktas ordentligt, blanka tossingar med hovolja, insmorda mungipor, blank svans och ordentligt borstad man. Bara det bästa till lilla divan! Och sen.. ja sen åkte hon. Bara hipp happ hejdå! Typ. 
Gick fort, var inte riktigt beredd och hade nog egentligen velat stå o krama henne en stund i min ensamhet. Även om hon inte hade kramats tillbaka, hade jag velat göra det. Viskat "lycka till" i hennes öra. Så vill jag säga hejdå, egentligen.. inte lasta, klappa på halsen och sen vända mig och gå. Gick så fort! 
 
Resten av dagen har jag distraherat mig med att göra rent i boxen, mocka ur och skura väggarna. SJUKT jobbigt men funkade, för har inte ännu kopplat riktigt! Men lär väl kännas av imorgon, shit, har inget stall att åka till! Vad gör man egentligen då? :P

Meeeeen.. ska traska hem till Felix, vänta på honom och sen krypa ner. Äntligen kommer han hem igen :D då ska jag krypa ner och krama massvis på honom. Vad jag har saknat min favorit <3
Finaste tjejen, önskar dig det bästa.

Kommentarer
Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Nej men vad jobbigt:( Hon får det säkert jättebra hos sin nya ägare.

Svar: Jättejobbigt! Det är sina ägare hon ska tillbaka till, haft henne på foder men hade inte råd längre :(
Marie Krüger

2014-06-02 @ 12:34:15
URL: http://sessie.se
Postat av: Felicia - Konstverk och mammaliv.

Jobbigt... :(
Men jättefin häst!

Svar: Finaste lilla tjejen! :)
Marie Krüger

2014-06-02 @ 12:41:14
URL: http://feliciasbebis.blogg.se
Postat av: stella

Ugh avsked är det värsta som finns, men du kan i alla fall glädja dig åt att hon har det bra hos sin nya ägare c:

Svar: Tyvärr finns det ingen ny ägare, utan hon åker till sina riktiga ägare, då jag bara varit fodervärd :/ Meningen var att jag skulle ha henne tills hon såldes men hade inte råd längre. Hoppas en godhjärtad människa köper henne snart :)
Marie Krüger

2014-06-02 @ 12:42:16
URL: http://zebgra.blogg.se
Postat av: Katta

Usch vad jobbigt :(

Svar: väldigt :(
Marie Krüger

2014-06-02 @ 12:51:29
URL: http://shettisdrottning.blogg.se
Postat av: Annika

Så fin häst! :) Hoppas hon får det bra i sitt nya hem!

Svar: gamla hem är det just nu, men hon säljs förhoppningsvis snart :)
Marie Krüger

2014-06-02 @ 14:43:29
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback