Sömnlös

Jag kramar kudden i fosterställning, hunden ligger ihopkurad vid mina knäveck. Han fett nöjd, jag mycket mindre.. Vill mest ha min Felix här, vill att han kramar på mig! Vill inte sova för jag vill inte vakna för att åka och mocka ur boxen, plocka ihop grejer och sen bara säga Adiós. Det vill jag inte. Inte alls!

Oavsett varför eller hur man skiljs åt med någon man tycker om så är det ju jobbigt.. svårt att tro att någon inte håller med? 
Ligger mest och tänker på det.. Den dummaste tanken är väl mest: var det värt det? Men ja faktiskt! Jag har ju lärt mig något enormt, är tacksam för att den här tiden samtidigt som den stundtals har varit lite pain. Och på sina egna vis så berättar Tatzy att hon accepterar mig, och ibland även tycker om mig.. Hon må vara dum i bollen, men hon är en fin liten tjej! Åh tycker om henne så även om det inte alltid märks, även om jag gömmer det för mig själv lite... 

Klockan är nu 2, jag ska upp om 6h, så jag får ju ändå lite sömn.. Om jag somnar nu dvs. Mmmmh ja, alltså ville nog mest skriva av lite. Hunden har iaf sagt godnatt, ska nog försöka göra det jag med! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback