Saknar att jobba med henne

Kikade in på min gamla blogg, och snubblade över dom här bilderna på Tatzy. Det är första bilderna på oss två tillsammans... blir lite sentimental och ba Aaaaaw lilla fina tjejen! Saknar henne, och måste absolut åka och hälsa på henne. Det är liksom så att även om vi ofta var oense, hon och jag, så kom hon väldigt nära inpå mig. Fina fina lilla bebban <3
 
Haha kolla manen hon hadde när jag började rida henne! Fabulous xP Här är dom bra bilderna där hon inte knäppade sig, mammas kommentar när hon först träffade "du är ju galen!" baserat på det faktum att Tatz var lite tokig :P Haha, lika barn leka bäst?
 
Stora tjejen som lämnade mig, lite mer vuxen och så snygg!

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Så fin häst!

Svar: Visst är hon! :)
Marie Krüger

2014-09-16 @ 18:02:30
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback