Crazybananapie

Ska man ta två värktabletter om man har ont på två ställen? Det verkar som så, då fotjäkeln fortsätter plåga mig, men ryggen håller sig lugn... ett tag. Haha jag är så jäkla trasig. Inte nog med att värktabletterna knappt hjälper så köpte jag fel sorts voltarenkräm "vid lätt till måttlig smärta" dööö min ryggsmärta är allt förutom måttlig just nu.

Gnäll gnäll.. ja jag ska boka tid hos kiropraktorn snart! Drar på det bara då hon jag gick hos sist inte ens fick loss mig, och det betalade jag 500 spänn för. Hon ville att jag skulle komma tillbaka 2v senare för att försöka igen, haha aldrig i livet att jag betalar henne för en till behandling, tänkte jag då. Det var ett år sen, konstigt att ryggen strejkar liksom?! I smyg blir jag arg på min förra kiropraktor, var han tvungen att pensionera sig liksom? 

Alltså jag orkar inteeeee.... Haha skulle inte bli klago-inlägg ju, är på ganska bra humör egentligen! Ska träffa favvoElin och hänga med till hennes vita springare. Sånt är alltid trevligt en onsdag :) kanske tom köper med mig "stackars lilla mig"-choklad och en Celsius Lime påväg dit. Borde ju definitivt inte det såhär efter påsk, men yolo, right? ;)

Hunden jag rastar på dagarna är alltid lagom underhållande. Idag hittade han en pinne, som han dock tappade och glömde bort direkt. När jag sen plockar upp pinnen går han bananas och ska ha den, men när han får den släpper han direkt. Haha kolla bilden till vänster - blicken! Crazy. 

Kommentarer
Postat av: Jannica

Underbara bilder!

Svar: Störtskön ^^
Marie Krüger

2015-04-08 @ 16:38:40
URL: http://jannicalindmark.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback