"Don't be chicken"

Glad påsk! Har ni ätit mycket ägg och godis nu då? Jag har faktiskt inte ätit ett enda ägg, även om jag planerade super-äggmacka till frukost, men.... jag tog sovmorgon istället fram till påsklunchen hos Felix föräldrar. Fast ja, smörgåstårta var inte sådär supernajs iof, rätt konstigt mat egentligen? Typ massa majonäs, högst oklara ingridienser och udda smak-matchningar. Haha. 
 
Godis har vi dock mängder av här hemma, till min lycka! Påskägget vi fick från Felix mormor & morfar var supersnyggt dessutom, från Lasse Åberg. Godiset i ägget var läckert också, guldfläckiga chokladägg. Motivet heter "Don't be chicken" och jag känner lite att det är synd att man inte kan ha påskägg framme året runt ;) 

Lilla hönan fick vi av Felix mamma, lite skev sådär som kollar upp i taket. Virrig som en höna. Tycker den va söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback