Moff-onsdag

Jag har hamnat i ett mode där jag knappt kan sluta ta.. speciellt godsaker. Inte bra. Har seriöst ätit upp en hel singoalla-rulle med kakor, och en halv giffel-påse idag, under tiden jag var hemma. Lite choklad också... *drar skämskudden över huvudet* haha

Men jag tog tag i mig själv, skakade om mig lite och drog sen fram träningsbyxorna - som hade hamnat långt in under sängen. Aah, det säger ju en del! Men nu är jag iaf påväg till stallet i PW-tempo. Trots att det regnar. Hejja mig!

Sen ska ena hästen longeras och den andra ridas. Och ikväll kan jag gå och lägga mig med gott samvete! Ska jag bli en bättre ryttare så funkar det inte att bli en blekfet val utan varken muskler eller kondis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback