Tydligen bara tisdag

Jag är nästan lite häst-taggad, för idag ska jag åka och rida Satja! Det blev lite impulsivt bestämt i söndags nämligen, när jag träffade Elin, att hon, jag och vita tanten ska på äventyr på söndag. Superspännande! Känns bra att vara lite taggad på att rida igen, även om det inte är på grabbarna. Det kanske kommer tillbaka så småningom också, hoppas på det. Sålänge får jag suga åt mig av den lilla motivation jag känner av nu, och göra det bästa av det!

Har även börjat tänka lite inför hösten. Drömmen skulle vara att ha en helt egen häst, eller en läromästare på foder, hos mig då. En häst som jag kan utvecklas med och få en chans att visa framfötterna med. Någon som jag tack vare, skulle kunna söka till den utbildning jag önskar söka till. I dom drömmarna finner jag motivation!!

I helgen var det tävling på ridskolan, min hoppabstinens vart inte precis mindre. Men någon dag, förhoppningsvis inte för långt bort, ska jag också lasta ut en häst på tävlingsplatsen. Vara nervös, rida fram, flyga över hinder och sen nöjt klappa hästen på halsen efter en trevlig runda. Någon dag! 

Just nu hänger ganska mycket på något så litet som att få extrajobbet jag var på intervju för igår. Eeh ja det blir typ mitt fjärde jobb, eller så. Tillsvidare-anställning på mitt gamla jobb, en månad i taget. Får jag det men bara får jobba en månad så är det ok, några tusenlappar extra i plånboken är allt jag ber om! Körkort i sommar, det måste ske. Håll tummarna för mig!

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vilken snygg bild! :)

Svar: Tack ^^
Marie Krüger

2015-04-28 @ 17:36:15
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback