PW till hästisarna

Det är en så fin dag, så istället för att sätta mig på en buss och åka en 45min omväg så valde jag att ta en 45min promenad till hästarna. Hurtigt va?

Äääh är på så ruskigt härligt humör idag! Fick ett meddelande imorse, som jag läste med halvsovandes ögon, fattade ingenting då. Sådär en halvtimme senare läste jag det igen, och ba wow. I maj, 2 dagar efter min födelsedag, ska jag fota på en regional/nationell dressyrtävling! Att fota dressyrtävling är ingen stor grej, ballt med nationell givetvist, kommer vara snygga ekipage... men det där att bli kontaktad, blir så nyfiken hur mitt namn hamnade där. Vem som tipsade, eller vart mina bilder har blivit sedda? Asläcker känsla ändå!

Nu paniken bara - måste låna ett bjässeobjektiv då min kamerafamilj är rätt fjuttig... men allt löser sig right?

Har gått med känslan hela dagen, att 22.. det ska bli min guldålder. Det är nu det kommer smälla, kan nästan höra det!

Ja ni fattar, humöret på topp! Nu Ska jag öka tempot, fortsätta min PW för att sen mysa med "mina" fina hästar :) kyss på den här torsdagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback