Ridpass på okänd häst

Idag red jag en häst som jag inte vet någonting om, förutom att det var ett 6årigt varmblodssto. Haha, välinformerad tjej här! Nä, alltså det är Elins hästs hagkompis, vars lillmatte är bortrest, och hästen måste motioneras. Jag hoppar glatt upp på hästen och tackar för bonus-timmar i sadeln. Alltid (!) lärorikt att rida mängder av olika hästar! :)

Denna damen hade riktigt snygg kropp, och var trevlig att arbeta med, trots att hon visade väl att hon hade mycket egen vilja. Lite grön, vinglig och inte full kontroll på kroppen.. men potential, absolut! Det var en sån där häst man skulle vilja ta hem och träna med några månader, för jag tror hon skulle kunna bli riktigt fin med lite arbete. 

Eftersom jag inte känner ägaren så tänker jag inte skriva ut för mycket, men jag kan ju skriva att jag gillade den, och att det var kul att få rida den :) hade velat kidnappa den lite mer nästan ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback