Röd dag = skön lön

Det märks lite att det är långfredag, och att majoriteten av befolkningen är lediga idag, även om jag själv inte är det. Är så lugnt över allt, ingen hetsig trafik såhär på morgonen och inga människor som springer omkring. Ganska skönt faktiskt. 

Det var dock tungt att kliva upp imorse, i vetskap att F skulle ligga kvar. Fick repetera i huvudet ob-tillägg, ob-tillägg. Får ta sovmorgon imorgon istället!

Förresten! Funderar på att testa slänga i en lila färgbomb i håret, efter att jag hade på ett filter på instagram igår som fick det att se lila ut. Lite läckert, eller vad tycker ni? 

Kommentarer
Postat av: Sara

Lila hår är asfränt! :D Jag brukar färga med en färg från Syoss som heter Tokyo Black, den blir åt det lila hållet. ^^

Svar: Fast ska bara ha i färgbomb, är för kär i mitt röda för att byta permanent :)
Marie Krüger

2015-04-04 @ 09:23:33
URL: http://helgur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback