Freaky

Bloggen får bli för mina bilder och för min konst.. även om det står emot att kalla det konst.... skapelser? Saker jag skapar och drar fram ur min kaosiga hjärna. Foto, teckningar och numera även målningar. 

Jag själv tycker min vardag är ofantligt tråkig, och det enda intressanta jag har att erbjuda är det sprakande, färggranna, mystiska, förvirrande, magiska och galna som pågår i mitt huvud. Det där som måste ut. Min kreativitet. Jag mår som bäst när jag får skapa, det spelar egentligen ingen större roll vad det är för något. Bara göra något med händerna. 

I vintras fick jag för mig att jag skulle börja måla, några månader senare köpte jag lite utrustning för det. I måndags gjorde jag klart min tredje tavla. En blandning av messy och perfektion. 
Sorry för dålig mobilbild

Jag är ändå väldigt nöjd med tavlan, även om jag skulle kunna pilla på den i tusen timmar till.. för egentligen blir jag aldrig nöjd. Men jag måste släppa taget om perfektionisten i mig, på något vis kan jag tycka att en tavla lätt kan bli tråkig då. Om den är för perfekt. Vill på något vis återskapa det kreativa kaoset som jag har i mitt huvud... fattar ni?

Färgerna gör sig inte riktigt rättvisa på bilden tyvärr, men är väldigt kär i den. Nu ska den bara få en plats någonstans i vårt lilla hus, en explosiv färgklick bland allt det vita och neutrala :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du är SÅ himla duktig! DU skulle verkligen kunna bli artist och tjäna pengar på dina verk!

Svar: Åh tack så mycket! :D
Marie Krüger

2015-12-04 @ 23:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback