Blåslagen och bulig

Jag är påväg hem och det är fredag!! Låter ju härligt ändå, men planen var egentligen att åka till Exet nu efter jobbet, dom planerna ändrades snabbt när jag halkade på jobbet, i gödselkonteinern av alla ställen?! Är skitig och har ont i knäna nu, och inte ett dugg sugen på att åka ännu mera buss och komma hem sent. Nej, jag vill hem och duscha NU. 

Kompletterar och åker till Exet imorgon istället, tar med mig en påse morötter så kanske han förlåter mig ;) jag ska ju bara mysa, borsta och promenera lite.. det tror jag han överlever om jag skjuter på en dag!

Har, förutom i knäna, riktigt ont på huvudet. Världens bula fick jag tydligen efter att jag blev attackerad av en skåplucka igår... just my luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback