claws

Bara för att jag ville känna mig lite fin, om än bara för några dagar, så fixade jag till naglarna lite nu ikväll. Sånna där fixa-själv lösnaglar som kostar typ 50spänn eller nått, lagom b kanske... men är man inte rik, eller har ett ultimat jobb för att lägga pengar på naglar som ändå kommer gå sönder, då får man nöja sig med plastiga lösnaglar då och då! Såvida ingen kollar supernoga så ser dom ändå ganska fina ut :)
Jag är så fruktansvärt avundsjuk på er som har naturligt starka och fina naglar, som inte går av bara av att man tittar på dom. Sånna naglar har jag, tyvärr. Kombinerar man det med ett jobb som stallskötare såå... Eeh nej, det blir inte så fint. Blöh ;(
 
Men påtal om något helt annat - jag har en ganska kul helg framför mig! Efter denna fantastiska fredagen jag har haft så känner jag mig på topp liksom, och ska försöka hålla tag i det. Bra fredag, fotojobb och födelsedagsfirande imorgon, och sen på söndag blir det mysdag + fix i kojan. Om inget oväntat händer så känner jag bara - låt måndagen dröja!

Älskar metallic-färger till naglarna. Denna är lite silver/grön och är från Depend. Fick även med mig dom små ringarna hem, från Ur&Penn, så enkla och fina! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback