fettisdagen

 
Nej förlåt, jag har faktiskt inte ätit någon semla idag, det var inte meningen att luras. Bilden är tagen för tre år sen faktiskt, och när jag tänker efter på hur mitt liv såg ut då så känns det som en evighet sen. Sjukt. 

Är lite cranky idag, varit trött och irriterad. Min axel har spökat och hästen på jobbet har gått o puttat på den, blev ännu mer grinig då (och arg på hästskrället).. har även blivit skrämd av en liten musjävel. Är liksom inte rädd för möss, men man är inte beredd när dom hoppar fram från ingenstans. Usch. Haha, men musen är inte den som gjorde min dag dålig såklart, det har bara varit så!
 
Annars har dagen faktiskt varit ganska bra, men jag får väl vara grinig ändå? Ibland är det okej. Kanske är det för att jag inte fått någon semla än? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback