Fredag den 13e

Shit vad jag har åkt den här bussen mycket nu. Varje vardagdag i över ett år, det börjar bli uttjatat. Visste ni att ena busschauffören stannar på mina hållplatser även när jag glömt plinga, och stannar närmre vägen jag ska till, än precis vid busshållsplatsen? Han har lärt sig vart jag ska liksom.. Så mycket åker jag den här bussen haha. 

Aja, det är fredag! Även om jag jobbar både lördag och söndag denna vecka så får jag inte riktigt helg, men det ligger ändå en skön känsla över fredagar! Även om det är den 13e. Jag ska ju dessutom åka och pyssla om Exet efter, borsta honom blank, skämma bort med äpple och pussa på honom. Massor! 

Trots att det är en så kallad otursdag, känns det som att det ändå kommer bli en bra fredag! *peppar peppar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback