inflyttningsfika

Fick dom här läckra ljuslyktorna från Elin som inflyttningspresent, blev jätteglad! Gillar dom verkligen, och dom passar bra där i fönstret. Man kan nog välja att ta av pappret, men jag gillar dom som dom är. Hon avslöjade även vad hon egentligen hade tänkt köpa, men som båda har noterat är helt slut på H&M Home.. lagom irriterande! Båda hade planer på att köpa trådkorgen från det här inlägget, jag vill ha den på soffbordets undre plan, men nej nu får jag komma på något annat att ställa där. Haha rackarns typiskt :(
Men lycktorna är superfina iaf :D Tack Elin!


Hundarna ville mysa lite också, så söta små fluffmonster. Dom vart lagom glada sen över att få promenera här ute på landet, springa fritt och busa över en stor åker. Riktiga glädjespridare! 

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Jättesöta lyktor verkligen!

Svar: Visst?! Superfin present!
Marie Krüger

2015-02-25 @ 19:58:21
URL: http://www.bohobando.se
Postat av: Anonym

Hur söt är inte Iris på den nedersta bilden?! :D

Svar: Sötast!
Marie Krüger

2015-02-25 @ 23:00:13
Postat av: sara

Ååh, min syster har en exakt likadan hund! De är för söta! :)

Svar: Men va kul! Vet du vart den är köpt? Köpte min på loppis, skulle vara kul o veta vart den kommer från :))
Marie Krüger

2015-03-11 @ 20:00:44
URL: http://rodett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback