Lever jag?

Ja, faktiskt så gör jag det.. lite grann. I söndags dock så var det tvek på om jag gjorde det, och jag var otroligt matt och känslig igår. Var väldigt nöjd över att sitta ensam, fixa bilder och rita lite. Skulle egentligen åkt och hälsat på en fiiin gammal vän, men det sköts fram tills imorgon istället. Passande!

Idag tror jag att det är tisdag (är aldrig riktigt säker. Tjejen med koll) och jag har en riktigt bra dag framför mig! Fika med Elin i handen och sen rider jag på ridskolan istället för mamma, det ska bli sjukt kul! Håller såklart tummarna för att jag får rida stora Z, men det återstår att se :)

Näe, nu ska jag försöka få hunden på jobbet att sluta rulla sig i snön och gå in, så jag kan fortsätta jobba :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback