Kossor på rymmen

Mobilen dog tidigare, mitt i ett inlägg. Men det var nog lika bra, var alldeles för personligt och tycker-synd-om-mig-själv aktigt inlägg. Nu lever telefonen igen, och jag har tystat dom mesta hjärnspökena med en timmes promenad längst slingan, med Exet. Det var supermysigt, tills han insåg att vi bar på väg hemåt igen, då blir han ånglok och skyndar ordentligt. Det kan ju faktiskt finnas mat hemma i boxen! 

Haha sjukaste var på vägen hem, nästan vid stallet, där vi stötte på två små kossor som hade rymt. Haha, jag tänkte bara att det inte såg helt rätt ut, men när jag hittade någon att säga till så var svaret bara "ja, dom gör så". Alltså inget ovanligt att dom två var ute och busade på gården. Kanske inte så bra, men lite roligt ändå ;) Exet blängde lite på dom, men brydde sig inte mer än så. Skönt!

Nu far jag hemåt för att placera mig i sängen, fixa lite på datorn och glo på the Vampire Diaries tills Felix kommer hem. Då ska jag tvinga honom att de mig massa bamsekramar, sånna behövs. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback