Storm ute, Maggio inne

Maggio sjunger högt ut genom högtalarna, hon är mitt sällskap ikväll medans stormen dundrar på utanför. Såg tidigare att det blixtrade till, då fick Maggio sjunga lite högre och filten fick kramas lite hårdare. Känner mig så otroligt töntig, jag som aldrig varit rädd för blixtar tidigare i livet, men nu när det är storm gömmer jag mig nästan under bordet. Haha, är det inte sånt man gör som barn, och inte efter tonåren? 
 
Anyways.. här sitter jag, hemma hos oss. Jag har fortfarande lite svårt att ta in att det här är mitt hem nu, tillsammans med Felix. Att vi har "flyttat hemifrån", så jäkla fett! Jag går och konstant fixar och pillar överallt, vill få till allt perfekt. Fortarande massvis som ska in, men vi är på god väg. Bara vi får ordning på loftet med förvaringen så kommer det bli alldeles utmärkt!
 
Ska återgå till att fixa detaljbilderna som jag tänkte lägga upp sen. Vi har så mycket kvar att fixa innan jag vill visa helhetsbilder, men vill visa något i alla fall! Det viktigaste just nu är matbord/köksbänk, förvaring på loften, hyllor och gardiner. Haha just nu står diskstället på golvet, har ingen annan stans för det x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback