Bra blommor!

Jag har inte särskillt gröna fingrar, om jag ska vara ärlig! Felix kan komma hem med superfina blommor till mig, och några dagar senare är dom döda. Hopplöst. Dock har blommorna jag fick förra veckan överlevt i 8 dagar nu, och dom ser fortfarande fina ut :D Mirakelblommor! 
 
Tycker dessutom dom är väldigt fina! Enkla, men fina. Vita blommor tycker jag är fräscht att ha framme dessutom :) Hoppas att dom väljer att leva längre, då finns det hopp för vårat framtida hem. Plastblommor kan man ju inte ha, och köpa nya är ju onödigt dyrt ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Det är krysanetmum, världens bästa snittblommor! Kan stå fint i vas i två veckor och finns i massor av olika färger och former :) Hur jag vet detta? Jag jobbade ju som kyrkvaktmästare i min ungdom och brukade köpa dem som altarblommor just för att de höll sig fina så länge.. haha!

Svar: Haha då vet jag det! ;)
Marie Krüger

2015-01-27 @ 18:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback