Fantastiska Loppan

Alltså den här hästen, va hon kan vara fantastisk ibland! Idag var en sån dag, när man vill rida i typ en evighet och bara njuta.. tyvärr är det ju tungt för hästarna att rida i snön, så man får nöja sig av det lilla man hinner njuta av :) 

Började rida på en plogad bana på gärdet, men det vart för halt där så jag flyttade in till den höga snön. SHIT(!!!) vilka steg hon får då, häftiga lilla ponnyhästen. Hon var sjukt fin, kändes stadig och nöjd, ville dra på i supertrav några gånger, haha :) Skrittade en stund runt banan emellan, ställde igenom ordentligt och böjde henne lite runt skänkeln. Försökte få loss henne lite, övertala henne att hon faktiskt kan ställa ordentligt till vänster. Hon tycker det är svårt, men med lite övertalning så gör hon det fint :) Dutti pålla!
Inte en enda bockning idag heller, fast bara lite galopp.. men ändå, bra shit!

Malin filmade lite, hoppas hon kan skicka över lite, så jag kan visa hennes snygga steg! Sålänge får ni en bild på oss från idag, snygga Loppan och mig med kassa sitsen ;) 
Dör lite vad snygg hon är när hon väl vill! Malin, jag kidnappar din häst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback