Jag har valt golv!

Med en klump i magen och vetskapen om att jag lider av extrem beslutsångest åkte jag med till byggmax. Vi fick veta att byggarna kunde lägga klickgolvet åt oss... men då behövde vi bestämma IDAG! Hua, och beslutet låg på mina axlar enbart, för Felix var ju på jobbet.
 
Efter att ha kolla på alla mörka golv så gick jag om och om tillbaka till ett speciellt... Inte alls mörkbrunt med röda toner, utan mer mörkt gråbrun. Så himla fint var det, och efter att stått med händerna mot det några minuter så insåg jag att det bara var helt rätt. Även om det inte alls var rätt, det vi letade efter, så var det bara... Perfekt! Skönt att veta att Felix litar på min smak, att vi tänker lika. Det gjorde att jag kände mig lugnare över det faktum att det var upp till mig att vårat golv blir snyggt :P
 
Bilderna gör inte riktigt rättvisa.. men försök tänka er detta mot vita väggar i ett stilrent hem :D 

Jag tror att det kommer bli lite såhär, snyggt eller hur?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback