Lady Cinnabun



Den är klar! Min teckning, min dam. Var det i lördags jag började med den? Jag tror det. Måste säga att jag är väldigt nöjd med den, trots småslarv och sånt, det är lätt att se såhär i efterhand. Hon är en lady, en lady med kanelbulle-hår. Lady Cinnabon. Tycker det ligger något vackert och gammalt över henne, därav lagret som jag lagt på, som ett gammalt porträtt på en viktig kvinna från förr.
 
Jag inser själv att jag måste skaffa annat papper, som inte är såhär grovt. Måste även skaffa en vit penna eller något för att kunna förstärka ljusa detaljer, svårt att sudda fram efter att massa utsmetad blyerts varit i farten! En scanner hade suttit fint också, nu får jag fota bilderna för att få upp dom på datorn. Men tillsvidare duger det här fint!
 
Hur gillar ni den?

Kommentarer
Postat av: Felinda

SÅ BRA GJORD! Vill typ hänga upp den på väggen i storlek stor! Du är så grym systeryster!!!

Svar: Taaaack :D får scanna in den påriktigt och printa en till dig ;) ^^
Marie Krüger

2015-01-06 @ 10:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback