Om 15h tar jag helg

Jag har haft en så onormalt social vecka, och jag känner mig mer alert och taggad än på länge! Träffat folk som inte bor under samma tak, umgåtts med vänner liksom, skrattat och mått bra! Det känns som att jag fått en bra start på året ändå, allt verkar lite ljusare liksom. Jag gillar det. 

Borde egentligen sova, en jobbdag återstår faktiskt innan jag kan ta helg, njuta av sovmorgon och noll måsten! Felix har redan somnat bredvid mig, tror jag.. och även om det är storm ute så känner jag något slags lugn. Klockan tickar iof sådär jobbigt som den gör, men jag lyssnar mest på Felix andetag och regnsmattret mot fönstret. Ligger tyst i sängen och bara känner mig nöjd och tacksam, utan att riktigt veta varför. Jag bara är det!

Nej, nu ska jag låta John Blund göra sitt. Simma lugnt och dröm gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback