Fina golvet!!!

Jag har precis varit ute i kojan och kikat, dom är klara med allt dom skulle göra, och nu ligger golvet på plats äntligen! Är så nöjd med det, var 10 gånger snyggare på plats än jag vågade tro på :) Just nu är det lite dammigt där inne, och tomt.. hehe, men tror det kommer bli ett mysigt litet hem :) 

Jag är ju dock petnoga, så vissa saker som jag stör mig mycket på! Typ att dom missade måla två rundor på stegen, vilket gör den flammig. Eller att dom dragit alla sladdar så fult... eller att det är färg i minispringorna mellan plankortna... och att stegen är lite glapp! Men jag är ändå väldigt nöjd med allt, längtar tills det står möbler och vi kan göra det supermysigt i vårat hem! :D

Vad tycker ni om mitt val av golv? Personligen så ä-l-s-k-a-r jag det!!!

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson - Fotograf

Sjukt snyggt! :)

Svar: Tack! :D
Marie Krüger

2015-01-18 @ 13:59:43
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Elin

Suuupersnyggt!

Svar: :D
Marie Krüger

2015-01-18 @ 17:21:36
Postat av: Divorce your horse

Snyggt!! :)

Svar: Tack! :)
Marie Krüger

2015-01-19 @ 13:49:35
URL: http://divorceyourhorse.se
Postat av: Linnea

Hej! Nyfiken på vad ditt golv heter? Vi letar golv till vårt nya hus=)

Mvh Linnéa

Svar: Jag tror att det är Dynamic Ek, laminatgolv, från byggmax :) Är såååå nöjd med det, är helt kär i det golvet :D
länk till golvet https://www.byggmax.se/golv/laminatgolv/laminatgolv/laminatgolv-dynamic-ek-p13779
Marie Krüger

2016-03-07 @ 16:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback