Vi styr mot IKEA

Lite pirriga, trötta och superglada så styr vi mot det stora blå varuhuset med gula bokstäver. Det ska verkligen bli kul att gå runt där tillsammans, det börjar kännas verkligt nu, att vi ska flytta ihop!

Igår när jag satt och pillade ihop lite inspiration till vardagsrummet fick jag typ ont i magen... fast på ett bra sätt! Typ sådär miljontals fjärilar som hick bananas, om ni fattar? ;) Det kommer ju bli något av det största jag har gjort, känns ballt typ. Att jag har fått världens bästa "svärföräldrar" som gör det möjligt också, tack!

Idag på IKEA så ska vi köpa småsaker som man behöver, men inte tänker på att man faktiskt behöver :) Vi fick presentkort i julklapp nämligen som ska shoppas upp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback