End of friendship

Jag och min kropp, det är där vänskapen har tagit slut. Jag har så ont, alltså helt sinnes ont, att jag knappt kan sitta eller stå. Min rygg alltså, vill inte veta av den längre, bortskänkes till första villiga!!

Funderar på om det är ryggskott, påriktigt. Låter som en 80årig kärring när jag säger så, men jag har faktiskt haft det förut. När jag var 17 (!!!!) år. Äckligt ont gör det, men man blir beordrad att röra sig men det är inte så lätt när man inte kan gå klokt. Just nu, om jag verkligen måste gå så ser det ut såhär: ankstjärt, vänster höft upp och fram, vänster ben rakt och så haltar jag fram så. Så sexigt. Så ergonomiskt. 

MEN kära medmänniskor, jag är påväg till kiropraktorn! Tackar högre makter att han hade tid idag, för om jag skulle behöva stå ut med det här genom helgen så säger jag upp mig, gömmer mig i ett hörn och gråter! Är lite arg på min kiropraktor som gått i pension, men idag tar jag vilken jävel som helst - bara han kan fixa mig!!!

Så ah, blogg och livet har inte varit högt prio. Nr 1 för mig har vart att sitta/stå/ligga i icke smärtsamma positioner... haha 

Kommentarer
Postat av: Malin

Usch, jag vet precis hur det kanns! Jag har haft diskbrack och har fortfarande problem med tva diskar i ryggen. Smartan ner i benen och knivhugget i ryggen ar verkligen tortyr. Hoppas att det ordnar upp sig snart!

Svar: Det förstör hela vardagen, med ryggsmärtor :( Brukar kalla det som jag vanligtvis har för blixt-smärtor.. för det är så det känns. Nu är det konstant dock :( längtar efter återbesök hos kiropraktorn, favoritmänniskan just nu x)
Marie Krüger

2015-06-24 @ 15:52:58
URL: http://piccadillytears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback