Härliga dag!

Redan fredag, asnajs! :))))) Sajk, vet att det är torsdag, men jag är ledig imorgon då min lillebror tar studenten. Win! Plus att solen lyser så det känns liksom sådär fredags-glassigt (ooh supersugen på glass nu) alltså jag går runt i t-shirt och är riktigt bekväm. Ja nu mörkat det att sommaren rullar in!

Till skillnad från igår när himlen öppnade sig, när jag satt på cykeln till bussen. Mina byxor var så blöta att det inte ens syntes att dom var blöta. Hua! Tur att jag fick låna andra av chefen xD 

I övrigt rullar allt på bra! Övningskörde hela vägen från Tyresö och hem igår, utan extrema paniksituationer... Bara 2-3 motorstopp och panik dom 2 gånger jag behövde byta fil. Haha fasiken det är onajs!

Idag känner jag mig sådär asbra! Ska hem till päronen och frisera hunden, sen hem till oss och fortsätta storstäda (bara för att det är soft att ha det fint hemma), skicka bilder till kunder och träna på att fota med blixt inför lördagens fotoassistent-jobb :) finfin fredagstorsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback