Som gula fisken i Hitta Nemo

Jag och Felix har en liten deal, han lagar mat och jag diskar. Det var lite av ett pest eller kolera val, för min del. Han gillar att laga mat, det gör inte jag. Jag kan inte laga mat heller för den delen, men diska är ju inte kul heller, alltså. Men nu står jag här med disken som min uppgift... eeeeh, det finns ju roligare saker att göra än att diska, och extremt lätt att tappa fokusen. Det hände idag!
 
Så idag hände det här, jag upptäckte hur vackra bubblor kan vara och insåg att kameran var nyladdad. Kan tala om att vattnet gick från varmt till att vara fisljummet när jag kände mig nöjd, haha! Gillar bilderna faktiskt, tycker dom blev lite läckra! Den översta är min favorit, vad tycker ni om bilderna? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback