Födelsedagspållen

Är på ridskolan, utan dator, och ska hänga här ett tag.. bloggar mer sen, med ordentliga bilder från idag på födelsedagspållen. Ni får överleva med bilder från kameran, fotad med mobilen, tills jag kommer hem! 

Nu är jag hemma, och har fått mat i magen. Hemmalagad fredags-pizza, ah men mums liksom. Är på allmänt bra humör, och har varit det hela dagen. Fredagen den 13e, my as! Vaknade glad, hade kanske några få irriterande stunder, men annars har det varit ett leende på mina läppar dagen igenom. 
 
Att jag fick vara med min favoritpålle en sån här fin dag, och dessutom fira hans födelsedag på bästa sätt - mys och morotstårta - gjorde det ju lite finare. Förra året kunde jag inte fira honom, fick då önska honom grattis på avstånd, så i år kompenserade jag med en god tårta. Det bästa till den bästa <3
 
Visst vart den fin? ^^ Kan säga att den uppskattades i alla fall, gottegrisen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback