Lingon

Känner mig rutten idag.. ungefär som bananerna som ligger bortglömda i fruktskålen hemma, lite bruna på utsidan och slabbiga på insidan. Har inte en bra dag, på långa vägar faktiskt. Utöver att jag är känner dödens trötthet över mig så har jag både ont i magen, ryggen och är farligt sugen på choklad. Det är underbart att vara tjej. Jag hoppas killarna är ordentligt tacksamma över att vara just killar. Slippa mensvärk och humörsvängningar, men kan kissa ståendes och får rapa högt utan att det är särskilt konstigt. Lagom fusk. 
 
Fast det är rätt awesome att vara tjej... dom flesta av årets veckor, det vill säga. 
 
Nej det blir att åka hem, köpa choklad påväg hem (utan dåligt samvete), lägga mig i sängen och stanna där. Yes. Ska fixa alla beställda bilder, skicka dom och slänga ihop några fakturor. Ganska schysst när man kan jobba samtidigt som man kollar serier, medkrupen under täcket! Det enda bra idag typ 😏
 
Ska uppdatera här också med bilder och sånt...  jag ska det läsisar, jag lovar! 😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback