Alltså denna blogg

20 personer är det som dagligen kollar in här och hoppas på att jag börjat blogga igen, haha det är ändå rätt sjukt tycker jag... har ju inte bloggat klokt sen i våras typ?! Men jag var taggad på att börja igen, sen spräckte jag min telefon, som en vecka senare dog helt. Bytte till min gamla iPhone 4, som jag för 2 år sedan tappade i vatten, och en vecka efter att jag började använda den igen så spräckte jag den med. Super. Någonstans här så började min dator låsa sig också, och jag har inte fått bukt på det ännu. Jag och prylar - ingen bra kombo. 

Men nu har jag fått hem min nya darling, en iPhone 6s, som efter fyran är stor som en tv-skärm i jämförelse. Hehe. Funderar på, ska jag satsa igen? På bloggen alltså.. Få tillbaka alla läsare och skriva av mig lite igen, sådär som jag egentligen tycker väldigt mycket om att göra. Har ju faktiskt en del spännande saker på gång här, så egentligen.. varför inte?

Enda trista skulle vara att allt bloggande skulle ske från mobilen, tills jag får bukt på mitt dataproblem. Vilket iof kan bli trist. Eeh alltså, kluven.  Hjälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback