En liten taggig växt

Sitter hemma framför en serie med gott samvete. Har gjort mig själv en liten regel här hemma, att göra minst två produktiva sysslor innan jag får sätta mig framför tv'n. Men idag var det t.o.m lite mer än så, tvättat, plockat in disk, diskat och städat vid soffbordet. 
 
Det har börjat bli så fint här hemma vid sina ställen dessutom, även om det är långt ifrån klart. Det är ju det där med pengar som sätter stopp, annars hade jag nog pysslar för fulla muggar för att få det perfekt :) Men till vardagsrummet spenderade jag lite pengar förra månaden för att jag blev lite otopp av hur det såg ut innan. Men nuuu har jag ett fint litet fat där på borden med en liten kaktus. Jag ÄLSKAR små kaktusar! Tänker nog fylla på med ett gäng till lite här och var i huset, hehehe, Felix har inte mycket att säga till om det ;)
 
Det är mysigt att pyssla. Har gjort om en bestick-korg så att den blev snygg och användbar, samt så fixade jag ihop en kruka av en senapsburk.. hade ingen tillräckligt liten till den gröna växten. Haha man får vara finurlig!

Kommentarer
Postat av: Hanna Westman

Sjukt snygga bilder!

Svar: Tack :)
Marie Krüger

2015-09-15 @ 19:37:43
URL: http://hannawestman.blogg.se/
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Fina bilder!

Svar: Tack!
Marie Krüger

2015-09-15 @ 21:40:58
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Sara

Fint det blev med glasburken! :D Älskar kaktusar, vill dock inte ha dom hemma på grund av fritt flygande undulater.. ;)

Svar: Tack! Blev väldigt nöjd ^^ Haha nej det vore nog inte så skönt om dom kom åt! Alla mina djur bor kvar hos föräldrarna så är bara jag som sticker mig på kaktusarna x)
Marie Krüger

2015-09-16 @ 18:02:50
URL: http://helgur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback