Laddad på helg

Jag är såå himla tacksam över att det är helg, halleluja liksom! Just nu tar jobbet ganska hårt på mig, även om det kanske inte är så jobbigt fysiskt, men i huvudet. Dels för att jag står själv i 5h och gör sånt där som man gör via automatik. Jag behöver inte tänka, eller fokusera, så det finns mycket utrymme för tankarna att flyga iväg och orsaka all möjlig sorts skada. Hjärnspöken, ja dom har party dom, när jag står där i min ensamhet. Fyfan. 

Sen det här med att jag inte vet vad jag vill. Efter en "insident" så är jag osäker på om jag verkligen vill jobba i stall? Älskar det på ett plan, men just nu utvecklas jag inte som människa, alls. Känns inte så värt liksom. Så tankarna går på att leta efter ett jobb av helt annan sort, men vafan vill jag göra egentligen? Alltså, helt seriöst? Jag vill ju så gärna ha ett jobb som är kul. Är det för mycket begärt? Ska man behöva släpa sig upp på morgonen för ett skitjobb bara för bra pengar? Nej då skulle jag nog hellre tjäna lite mindre. 

Den enda drömmen som känns fast just nu är att kunna jobba som fotograf på heltid. 

Men helgen är fin! Tid för att andas, så tacksamt och uppskattat. Tidigare helger har varit lite dryga, men jag hoppas på denna helg, den ska bli bra har jag bestämt!! Annars jävlar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback